Digitális Mesterkurzus

IAB Hungary - MAKSZ
digitális marketing képzés

Mire jó a képzés?


A média- és reklámpiac területén Európa-szerte már átvette a vezető szerepet a digitális világ, az online média, mely a legjobb szakembereket is komoly kihívás elé állítja: egyik napról a másikra felbukkanó új technológiák, bonyolult nyelvezet, zavaros folyamatok, fénysebességgel változó trendek. A technológia térnyerése a marketing világát is radikálisan átalakította. Egyre nagyobb az igény az olyan online marketinghez értő szakemberek iránt, akik nem egyszerűen csak élnek a digitális eszközök nyújtotta lehetőségekkel, hanem akiknek teljes szemléletmódját áthatják a digitális trendek. Értik a webes fejlesztési projekteket, átlátják és mérni tudják az digitális reklámkampányok hatékonyságát, nem ijednek meg a natív, mobil vagy a programmatic eszközöktől, párbeszédet tudnak kialakítani a fogyasztóval a közösségi médiában.

Kiknek ajánljuk?


A tréning leginkább a hirdetők, médiatulajdonosok, sales house-ok, illetve ügynökségek vezető beosztású és munkatársi szintű kollégái számára ajánlott, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal.

Sajátítsa el a digitális marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeit


A négy nap során áttekintheti az egyes online és digitális médiumok, reklám és hirdetési lehetőségek jellemzőit, tulajdonságait, helyét és súlyát a médiapiacon belül, valamint az egyes marketingkommunikációs felhasználási lehetőségeit. A kurzus során elsajátíthatja, hogy melyek azok a legfontosabb kérdések és szempontok, amelyeket egy vállalati döntéshozónak figyelembe kell vennie, hogy az adott vállalat stratégiai célkitűzéseit legjobban szolgáló, a marketing stratégiához és marketingkommunikációs tevékenységhez integráltan illeszkedő digitális és online mixet kialakítsa.

Jusson versenyelőnyhöz a szakmájában és a munkaerő piacon


A képzés végén a sikeres vizsgát letevők oklevelet kapnak.

A szakmai szervezetek által jegyzett oklevél egy nagyszerű eszköz arra, hogy megmutassa szakmája iránti elhivatottságát és támogassa karrierje fejlődését itthon és külföldön is.

A képzés helyszíne:
Premier Kultcafé, 1085 Budapest Üllői út 2-4.
A képzés végén sikeresen vizsgázók oklevelet kapnak!

Oktatási tematika


A digitális és online világ trendjei

nemzetközi és hazai piac használati szokások, penetráció, reklámköltési és reklámozói trendek. Digitális tartalomdisztribúció

A digitális és online marketinginformációs rendszerek

kutatási adatbázisok, információforrások, tervezéshez használt eszközök

Az online jelenlét és hatékonyság mérése

fő mérőszámok és mutatók, közönségmérés, Google analitics alapok, hirdetésblokkolás, láthatóság, brand safety és egyéb minőségi mutatók

Digitális marketing stratégia

Digitális stratégia felállításának főbb lépései, Branding vs. direct response kampánycélok média és kreatív szempontból

Saját digitális médiajelenlét tervezése

Honlaptervezés, kampány microsite-ok, legfontosabb landing funkciók, Applikációk, közösségi média jelenlét, mérések

Márkák a digitális térben, online márkaépítés

integrált digitális kommunikáció a márkaépítés szolgálatában

Online Display hirdetések

piaci landscape, főbb szereplők bemutatása, display taktikai tervezés folyamata elméletben és gyakorlatban - házi feladat – tervezés

Online videó

szöveges és videós tartalmak arányának változása, médiafogyasztási szokások – TV vs videó, hirdetési lehetőségek/formátumok, TV és online videó kampányok tervezése

Natív hirdetések

PR cikktől a natív tartalomig, mi a különbség, hol milyen formában lehet megjelenni, hogyan tudják ezt a hirdetők jól használni

Mobil média

applikációk, mobilra optimalizált tartalmak és hirdetési lehetőségek mobilon és tableten a direkt marketingtől az AR-ig, SOLOMO stb.

Közösségi média

elmélete és gyakorlata, kinek hogyan érdemes jelen lennie a közösségi médiában , együttműködés bloggerekkel/vloggerekkel, WOM - Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIN, YT

Hírlevél és eDM

hirdetési lehetőségek, milyen adatbázisok és célzások érhetőek el, hogyan indítsunk saját hírlevelet, milyen adatvédelmi szempontokat kell figyelembe venni

Listings és e-commerce

hogyan építsünk webshopot? Konverzió tervezése a forgalomtól a lead-ig

Automatizált vásárlás / Programmatic

alapfogalmak, az ökoszisztéma szereplői és szerepük, célok és árazási modellek

Automatizált vásárlás / Keresőmarketing (és FB)

Google és Facebook hirdetési rendszereinek bemutatása - házi feladat: search kulcsszavak megírása

16. Piaci modellek tartalomszolgáltatók esetében

digitális kommunikáció kiadói szemmel, árazási modellek, tartalmi koncepciók

Digitális kommunikáció ügyfél szemmel

nemzetközi és hazai piac használati szokások, penetráció, reklámköltési és reklámozói trendek. Digitális tartalomdisztribúció

Összegzés, előrejelzések, vizsga átbeszélése

Digital future – mi lesz 10-20 év múlva...)

Digitális mesterkurzus előadóinak listája (PDF)

Oktatási napok


Május 5-én pénteken 9:00 - 17:00


Május 12-én pénteken 9:00 - 17:00


Május 19-én pénteken 9:00 - 17:00


Május 26-án pénteken 9:00 - 17:00

Regisztráció a Digitális Mesterkurzusra